βιβλιοπωλείο "χωρίς όνομα"

Ηλεκτρονικός χώρος ενημέρωσης και σχολιασμού

Πήγε να δει τους…βασανισμένους Τούρκους

Posted by βιβλιοπωλείο "χωρίς όνομα" στο 13 Δεκεμβρίου 2009

Αυτός ο μπαγάσας ο Ερντογάν,πρέπει να είναι πολύ πειστικός. Δεν πρόλαβε να τελειώσει τη φράση του για τους «130.000 μουσουλμάνους της Θράκης που υποφέρουν» και ο Ομπάμα με το ένα χέρι του έδινε μαντίλι να σκουπίσει τα δάκρυά του και με το άλλο έπαιρνε τηλέφωνο κι έδινε εντολή να …πεταχτεί κάποιος να δει αυτούς τους έρμους που υποφέρουν!

Ένα 24ωρο μετά από τη συνάντηση Ομπάμα-Ερντογάν,έσκασε μύτη πρωί-πρωί  στη Ξάνθη,ο πρόξενος της Υπερδύναμης,Ρόμπερτ Κίνγκ! Δεν πήγε σε κανένα γραφείο,νομάρχη,δημάρχου, κάποιου δημόσιου παράγοντα βρε αδελφέ,να πιει ένα καφεδάκι. «Καρφωτός» στο ψευδομουφτή και σε δυο «σκληρά καρύδια» της αυταποκαλούμενης τουρκικής μειονότητας,πήγε. Μετά από τις συναντήσεις που είχε ,πήρε τη φωτογραφική του μηχανή και πήγε να τραβήξει φωτογραφίες ένα τζαμί ,το οποίο πριν από περίπου τρεις μήνες,είχε καεί! Πολλές οι συμπτώσεις ε;

Εφημ. Ποντίκι

2 Σχόλια to “Πήγε να δει τους…βασανισμένους Τούρκους”

  1. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ said

    Πράγματι, ιδιαίτερα σημαντικό και πολύ φοβάμαι προφητικό το άρθρο της εφημερίδος Ποντίκι. Επισημαίνω ορισμένα ιδιαίτερα σημαντικά κατά τη γνώμη μου ζητήματα που άπτονται του παρόντος δημοσιεύματος. Καταρχήν η συνάντηση με τον ψευδομουφτή αναδεικνύει περίτρανα το ρόλο του θρησκευτικού στοιχείου ως σημείο προσδιορισμού αλλά και διεκδικήσεων διαφόρων μειονοτήτων, αλλά και μεμονωμένων προσώπων στην Ελλάδα. Αιτήματα όπως η ανέγερση τεμένους στην Αθήνα, χωρίς παράλληλη ικανοποίηση του παγίου Ελληνικού αιτήματος, περί της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης και της προστασίας των ιερών ναών στην Κωνσταντινούπολη και τα κατεχόμενα Κυπριακά εδάφη, δεν είναι εύκολο να γίνουν αποδεκτά από τον μέσο Έλληνα πολίτη, ακόμη και αν δεν διακρίνεται για την προσήλωσή του στις διδαχές της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Επιπλέον μια ενδελεχής διερεύνηση των προβλημάτων που συνδέονται με την αθρόα και ανεξέλεγκτη είσοδο μεταναστών στη χώρα, αποδεικνύει περίτρανα πως η μικρή πληθυσμιακά Ελλάδα είναι αδύνατον να δεχτεί την εισροή τόσο μεγάλου αριθμού αλλοθρήσκων που μοιραία επηρεάζει τις υφιστάμενες θρησκευτικές ισορροπίες. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν δεχόμαστε το αναφαίρετο δικαίωμα κάθε ανθρώπου να λατρεύει ελεύθερα τη θρησκεία του, μιας και η ανεξιθρησκεία είναι επιταγή και της Εκκλησίας μας και του Ελληνικού Συντάγματος. Ωστόσο μία σοβαρή και υπεύθυνη μεταναστευτική πολιτική θα πρέπει πολύ σοβαρά να λάβει υπ̉ όψιν της και αυτή την παράμετρο, προκειμένου να μην μετατραπούμε σε Χριστιανική μειονότητα στην ίδια μας τη χώρα. Δεν είναι δυστυχώς ακίνδυνη, με βάση τα παραπάνω, η συστηματική προσπάθεια αποχριστιανοποίησης της χώρας, εκ μέρους ορισμένων δήθεν προοδευτικών κύκλων, οι οποίοι εγείρουν μία σειρά ζητήματα όπως η απομάκρυνση του Σταυρού και των ιερών εικόνων από τις σχολικές αίθουσες. Υπενθυμίζω στο σημείο αυτό πως μόνον τα ολοκληρωτικά/αντιδημοκρατικά καθεστώτα κατά καιρούς έχουν απαιτήσει την απομάκρυνση των Χριστιανικών συμβόλων από σχολεία της Ευρώπης. Στην πατρίδα μας τα Χριστιανικά σύμβολα παρέμειναν στις σχολικές αίθουσες ακόμη και επί Γερμανικής κατοχής. Δεν είναι λοιπόν λογικό να δεχτεί κανείς την απομάκρυνσή τους τώρα σε συνθήκες δημοκρατικής διακυβέρνησης της χώρας, μιας και ακόμη και η αμφιλεγόμενη απόφαση των Ευρωπαϊκών δικαστηρίων, σύμφωνα με έγκυρους νομικούς, δεν μπορεί να είναι δεσμευτική για τη χώρα μας, πολύ περισσότερο που το Σύνταγμά μας περιγράφει με απόλυτη σαφήνεια τις σχέσεις Εκκλησίας-Πολιτείας. Μία Ελλάδα <> και κυρίως απομακρυσμένη από την Ορθοδοξία είναι ευάλωτη και κυρίως ανεκτική σε κάθε είδους παραχωρήσεις. Επίσης, οι πληθυσμιακές μεταβολές στην ευαίσθητη περιοχή της Θράκης αποτελούν ιδιαίτερα σημαντικό πρόβλημα μιας και σε δέκα έτη οι υφιστάμενες αναλογίες θα ανατραπούν δραματικά. Η επαγρύπνηση του Ελληνισμού σε συνδυασμό με παροχή κινήτρων προκειμένου να μην αλλοιωθεί η ταυτότητα της ιδιαίτερα ευαίσθητης Θράκης, θα πρέπει να είναι η γραμμή άμυνας της Ελληνικής πλευράς. Τέλος, σε ότι αφορά το χαρακτηρισμό <>, τα θύματα της Κυπριακής τραγωδίας, της γενοκτονίας των Αρμενίων και οι κάθε λογής βασανισμένοι από τον Τουρκικό ζυγό, είναι αψευδείς μάρτυρες για το ποιοι είναι οι βασανιστές και ποιοι τα θύματα.

    Στο σημείο αυτό θα ήθελα να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια στον αγαπητό φίλο Δημήτρη Παπαλεωνίδα για την εμπνευσμένη του ιδέα να συνδράμει σε αυτήν την δημιουργική ανταλλαγή ιδεών.
    Με τιμή
    Αλέξανδρος Ι. Νομικός
    Ιατρός-Παθολογοανατόμος
    Δρ. Πανεπιστημίου Αθηνών

    Μου αρέσει!

  2. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ said

    Σχόλιο: οι δύο φράσεις εντός εισαγωγικών είναι <> και <>

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: