βιβλιοπωλείο "χωρίς όνομα"

Ηλεκτρονικός χώρος ενημέρωσης και σχολιασμού

ΟΧΙ ΣΤΟ ΛΑΟΚΤΟΝΟ ΚΑΙ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ

Posted by βιβλιοπωλείο "χωρίς όνομα" στο 2 Ιανουαρίου 2010

 Περιοδικό Άρδην Εφημερίδα Ρήξη

Το υπό έγκριση νομοσχέδιο του ΠΑΣΟΚ για την απόκτηση ελληνικής ιθαγένειας από τους μετανάστες θα μεταβάλει, εάν εγκριθεί, ριζικά τον χαρακτήρα και την φυσιογνωμία της ελληνικής κοινωνίας. Πρόκειται για ένα πανάθλιο, τυχοδιωκτικό εφεύρημα το οποίο επικαλείται ευγενείς σκοπούς, επιτυγχάνοντας τα εκ διαμέτρου αντίθετα αποτελέσματα.

Συγκεκριμένα: Α) Παγιώνει ένα καθεστώς άνευ όρων αποδοχής των γιγάντιων μεταναστευτικών ρευμάτων που αντιμετωπίζει και θα αντιμετωπίσει στο μέλλον η χώρα μας. Ενώ η παρασιτική Ελλάδα ήδη καταρρέει εθνικά, οικονομικά, κοινωνικά και πολιτιστικά μην μπορώντας να εξασφαλίσει το μέλλον του ίδιου του ελληνικού λαού, οι κυβερνώντες ετοιμάζονται να προσθέσουν με τις μαζικές πολιτογραφήσεις επιπλέον εμπόδια σε οποιαδήποτε προσπάθεια υπέρβασης της βαθιάς κρίσης. Η πολιτική της ελληνοποίησης–εξπρές γίνεται προς το συμφέρον των πολυεθνικών, των κομματαρχαίων του ΠΑΣΟΚ και όλων εκείνων που θέλουν τη διαιώνιση ενός καθεστώτος μαύρης εργασίας και δουλοκτητικής εκμετάλλευσης των διαρκώς νέων κυμάτων λαθρομεταναστών, που αναπόφευκτα θα φέρει, καθώς και της συμπίεσης προς τα κάτω των εργασιακών δικαιωμάτων των Ελλήνων εργαζομένων.

Β) Ενθαρρύνει αντί να προλαμβάνει το ενδεχόμενο εμφάνισης πολιτιστικών συγκρούσεων μεγάλης κλίμακας στο εσωτερικό της ήδη σε κρίση ελληνικής κοινωνίας. Οι πολιτογραφήσεις-εξπρές που προβλέπονται, αφορούν κυρίως τα μαζικά κύματα ισλαμιστών μεταναστών, οι οποίοι μάλιστα προέρχονται από χώρες και περιοχές όπου αναπτύσσεται μια αντιδραστική και ανελεύθερη εκδοχή του Ισλάμ. Κανείς όμως δεν είναι διατεθειμένος να υπονομεύσει πολιτικές και πολιτιστικές κατακτήσεις που κέρδισε ο ελληνικός λαός με αγώνες και θυσίες, στ’ όνομα μιας κίβδηλης και ψευδεπίγραφης ανεκτικότητας. Ούτε βέβαια ξεχνάει κανείς πως η γειτονική, ιμπεριαλιστική Τουρκία χρησιμοποιεί συστηματικά ως στρατηγικό της χαρτί το Ισλάμ προκειμένου να παγιώσει τις σφαίρες επιρροής της σ’ ολόκληρα τα Βαλκάνια, υλοποιώντας τα νέο-οθωμανικά της σχέδια.

Γ) Εκμεταλλεύεται τα καθοριστικά για έναν λαό και μια πολιτεία ζητήματα της ιθαγένειας και της πολιτοφροσύνης για μικροκομματικούς και μικροεξουσιαστικούς σκοπούς, αδιαφορώντας πλήρως για τις τραγικές συνέπειες που το νομοσχέδιο θα επιφέρει. Οι εθνομηδενιστές ιθύνοντες της κυβέρνησης λειτουργούν ως μαθητευόμενοι μάγοι, παίζοντας με την φωτιά για μικροκομματικά οφέλη και εξουσιαστικές σκοπιμότητες, προκειμένου να δημιουργήσουν ένα νέο εκλογικό κοινό, το οποίο θα είναι δεμένο μαζί τους με όρους πελατείας και πατρωνίας που θυμίζουν Μεσαίωνα.

Δ) Στο εσωτερικό της χώρας, δημιουργεί τις προϋποθέσεις ώστε να ταυτιστεί η δίκαιη και πλειοψηφική αντίθεση του ελληνικού λαού σ’ αυτές τις μεθοδεύσεις, με την άκρα δεξιά. Δεδομένης της εγκατάλειψης των λαϊκών συμφερόντων από την δήθεν αριστερά, και της σιγής ιχθύος που τηρεί η λεγόμενη κεντροδεξιά, το αποτέλεσμα είναι να ενισχύεται το δίπολο «εθνομηδενισμός»–«ρατσιστικός φασισμός»· μια τέτοια εξέλιξη έχει ευνοήσει σε όλο τον κόσμο τις δυνάμεις του κοσμοπολίτικου κεφαλαίου για την προώθηση των σχεδίων τους, μια και η ταύτιση με την άκρα δεξιά, χρησιμεύει παντού για να ενοχοποιεί και να ακυρώνει τα πλειοψηφικά αισθήματα των λαών.

Το νομοσχέδιο είναι απαράδεκτο και θα πρέπει να αποσυρθεί άμεσα. Είναι σαφές πως ο ελληνικός λαός αντιτίθεται δραστικά στα προτεινόμενα μέτρα. Η κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να λάβει υπόψη την θέληση του ελληνικού λαού και να αποσύρει το υπό συζήτηση νομοσχέδιο άμεσα. Ο ελληνικός λαός θα πρέπει να κινητοποιηθεί, συγκροτώντας ένα μαζικό κίνημα εναντίον του προτεινόμενου νομοσχεδίου.

Βέβαια, η επαγρύπνηση του ελληνικού λαού θα πρέπει να συνεχιστεί. Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, η οποία είναι ήδη αποδεδειγμένα στα μάτια του ελληνικού λαού κυβέρνηση περιορισμένης ευθύνης, έχει ταχθεί μέσω του επικεφαλής της, Γιώργου Παπανδρέου από θέση αρχής υπέρ των πολυπολιτισμικών, εθνο-αποδομητικών εγχειρημάτων που προωθεί το κοσμοπολίτικο κεφάλαιο. Γι’ αυτό περιφέρεται στα διεθνή φόρα επιδεικνύοντας μπροστά στους επιχειρηματίες και τους πολιτικούς ταγούς της παγκοσμιοποίησης τα κατορθώματα της κυβέρνησής του, ακόμα και εάν αυτά υπονομεύουν καθοριστικά το μέλλον του ίδιου του λαού του. Οι δυνάμεις της αποσύνθεσης δεν πρόκειται να επικρατήσουν. Κάθε λαός έχει δικαίωμα στην αυτοδιάθεση, να καθορίζει ελεύθερα την φυσιογνωμία και τον χαρακτήρα του. Δεν θα μας αναγκάσουν τα συμφέροντα των μεγάλων δυνάμεων και των πολυεθνικών επιχειρήσεων στην υποταγή, προκειμένου να επωμιστούμε εμείς τα βάρη από τις γιγάντιες μετακινήσεις πληθυσμών που επιβάλουν οι ληστρικές τους δραστηριότητες. Ούτε βέβαια η χώρα μας θα γίνει άθυρμα για μερικά τσουβάλια ψήφων του κάθε ξιπασμένου πολιτικάντη.

Επιτέλους! Η Ελλάδα χρειάζεται μια ψύχραιμη και ρεαλιστική μεταναστευτική πολιτική, μια πολιτική που θα διεκδικήσει την ενσωμάτωση όσων μεταναστών είναι δυνατόν να ενσωματωθούν, με όρους ισότητας και αξιοπρέπειας, δίχως βεβαίως να υπονομεύεται το μέλλον της χώρας και του ελληνικού λαού. Η ένταξη στο ελληνικό έθνος δεν γίνεται με ντιρεκτίβες των ποικιλώνυμων ΜΚΟ της Νέας Τάξης πραγμάτων, ούτε με φιρμάνια της σατράπηδων που μας κυβερνούν. Είναι ζήτημα αφομοίωσης της ελληνικής παιδείας και πολιτισμού, αλλά και το να ταυτίσει κάποιος τη μοίρα του με τη μοίρα αυτού εδώ του λαού. Υπ’ αυτήν την έννοια είμαστε όντως διατεθειμένοι να συζητήσουμε και να ενισχύσουμε τις προσπάθειες μιας σταδιακής ενσωμάτωσης, όλων εκείνων που όντως συμμερίζονται κοινές αξίες μαζί μας.

Σε καμία περίπτωση όμως δεν θα δεχθούμε να αποβεί αυτή ένα χυδαίο άλλοθι για την ολοκληρωτική διάλυση της χώρας μας…

7 Σχόλια to “ΟΧΙ ΣΤΟ ΛΑΟΚΤΟΝΟ ΚΑΙ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ”

  1. citizengr said

    http://dhmopshfisma.blogspot.com/2009/12/blog-post.html
    ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ
    Εδώ και μερικές ημέρες έχει ξεκινήσει συζήτηση στο διαδίκτυο για την πρόθεση του ΠΑΣΟΚ να δώσει δικαίωμα ψήφου και ιθαγένεια σε ένα μεγάλο αριθμό αλλοδαπών.

    Δημιουργήσαμε αυτόν τον χώρο ωστε να λειτουργήσει ως κάλεσμα για όσους bloggers εναντιωνονται στις προθέσεις του ΠΑΣΟΚ και συντάσσονται με το αίτημα για δημοψήφισμα.

    Αν είσαι και εσύ σε αυτούς βάλε στα σχόλια το blog σου ή την σελίδα σου

    Μου αρέσει!

    • βιβλιοπωλείο "χωρίς όνομα" said

      Η απόδοση της ιθαγένειας γενικά και χωρίς αυστηρούς κανόνες δεν επιτρέπεται και δεν χρειάζεται δημοψήφισμα για να αποφασιστεί.

      Η απόδοση δυνατότητας νόμιμης διαμονής και εργασίας σε αλλοδαπούς και των οικογενειών τους, που έχουν γεννηθεί εδώ, επιβάλλεται.

      Υπηκοότητα σε αλλοδαπούς χωρίς προϋποθέσεις και διαδικασίες (χρόνος παραμονής και εργασίας, γνώση της γλώσσας, της ελληνικής ιστορίας, κάτοχοι σημαντικών επιστημονικών ή αναγκαίων τεχνικών γνώσεων κ.α.), οι οποίες προβλέπονται και στις ΗΠΑ ή σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες επίσης επιβάλλεται να συζητηθούν τουλάχιστον …

      Υπάρχει όμως ζητήματα που προηγουμένως πρέπει να επιλυθούν,όπως ο αριθμός μεταναστών που μπορούμε σαν οικονομία και κοινωνία να δεχτούμε,

      τον έλεγχο και την τιμωρία της παράνομης εργασίας των μεταναστών και της παράλληλης εισφοροδιαφυγής εργοδοτών οι οποίοι τους εκμεταλλεύονται,

      τον έλεγχο των μεταναστευτικών εμβασμάτων προς το εξωτερικό, εάν προέρχονται απο νόμιμη εργασία, άρα και φορολογήσιμη (έτσι ξεχωρίζουν οι απο πραγματική οικονομική ανάγκη μετανάστες, απο όσους ασχολούνται με παράνομες δραστηριότητες (λαθρομετανάστευση, ναρκωτικά, εκμετάλλευση γυναικών και παιδιών, τζόγος κ.α.),

      τα αιτήματα ανθρώπων ελληνικής καταγωγής για απόκτηση της ελληνικής ιθαγένειας και η ενίσχυση των δεσμών των ομογενών με το ελλαδικό κέντρο με στόχο την προσέλκυση και τον επαναπατρισμό με κρατική ενίσχυση ανθρώπινου δυναμικού,

      και άλλα πολλά που δεν είναι δυνατόν να αναφέρουμε εδώ αφού το θέμα της μετανάστευσης και της απόδοσης ιθαγένειας είναι ζητήματα πολυσήμαντα, που αγγίζουν θέματα ΕΘΝΙΚΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ και άλλα.

      Μου αρέσει!

      • ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ said

        Το πρόχειρο, επιπόλαιο και απίστευτα μικροκομματικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης μόνο οργή μπορεί να προκαλέσει σε κάθε λογικό Έλληνα πολίτη. Ξέχωρα από το γεγονός πως ο πασιφανής στόχος είναι η εκλογική λεηλασία εκ μέρους του κυβερνώντος κόμματος του τμήματος του εκλογικού σώματος που θα κληθεί για πρώτη φορά να συμμετάσχει σε δημοτικές ή εθνικές εκλογές μετά την ψήφιση του ως άνω νομοσχεδίου, καθίσταται αδήριτη ανάγκη να τονιστεί πως η Ελλάδα δεν είναι Η.Π.Α που έχει τη δυνατότητα απορρόφησης ενός ιδιαίτερα σημαντικού αριθμού μεταναστών. Φαντάζεται κανείς πως η Ελλάδα εν μέσω οικονομικής κρίσης και πολλών σοβαρών ανοικτών εθνικών ζητημάτων είναι σε θέση να πειραματίζεται με αμφιβόλου σοβαρότητος νομοθετήματα; Αλήθεια γνωρίζει η πλειονότητα των συμπολιτών μας τις αντίστοιχες νομοθετικές ρυθμίσεις σε χώρες του εξωτερικού;
        Είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε στρατιές ανθρώπων με διαφορετική θρησκεία, παντελή έλλειψη ουσιαστικών προδιαγραφών νομιμοποίησης, οι οποίοι ενδεχομένως δύνανται να συνασπιστούν δημιουργώντας δικούς τους πολιτικούς σχηματισμούς με στόχο την προώθηση ξένων προς την Ελλάδα συμφερόντων;
        Πιστεύει κανείς αλήθεια πως πρόκειται μόνον για 250.000 άτομα ή θα οδηγηθούμε σε εκπλήξεις πολλών εκατοντάδων χιλιάδων Ελληνοποιήσεων που θα αποσταθεροποιήσουν τη χώρα;
        Είναι άραγε μισαλλόδοξοι, ακροδεξιοί, και ρατσιστές όσοι δεν θέλουν να μετατραπούμε σε μειονότητα στην ίδια μας την πατρίδα;
        Για όλους αυτούς και πολλούς ακόμη λόγους που εύκολα κανείς μπορεί να φανταστεί (ανεργία, παράδοξες συνθήκες όπου νεαροί μετανάστες θα έχουν Ελληνική ιθαγένεια ενώ οι γονείς τους θα είναι ουσιαστικά μετέωροι, αχαριστία έναντι των ομογενών μας), απαιτείται η άμεση απόσυρση του νομοσχεδίου και η συζήτησή του σε βάθος χρόνου, μέσω ουσιαστικού διαλόγου με όλους τους αρμόδιους φορείς.

        Με τιμή

        Αλέξανδρος Ι. Νομικός

        Ιατρός-Παθολογοανατόμος
        Δρ. Πανεπιστημίου Αθηνών

        Μου αρέσει!

  2. βιβλιοπωλείο "χωρίς όνομα" said

    Mετανάστες: «συνταγματικό τόξο» για την Ελλάδα

    Αναρτήθηκε απο «το φελέκι»

    Συνεχίζοντας τις αναφορές στο πολύπαθο ζήτημα της παροχής ιθαγένειας, παραθέτουμε ένα κατατοπιστικότατο άρθρο του Νικου Κ. Αλιβιζατου (Από τη σημερινή Καθημερινή)

    «Σε λιγότερο από έξι χρόνια, η Γερμανία κατέστρεψε τις ηθικές δομές του δυτικού κόσμου, διαπράττοντας εγκλήματα που κανένας δεν μπορούσε να διανοηθεί· όσο για τους νικητές, μετέτρεψαν σε στάχτη τα μνημεία ενός χιλιόχρονου γερμανικού πολιτισμού. (…) Τα ανωτέρω δύο τραύματα εξηγούν γιατί οι αναμνήσεις του τελευταίου πολέμου είναι τόσο επώδυνες (…)».
    ΧΑΝΑ ΑΡΕΝΤ (1950)

    Με το ανωτέρω απόσπασμα από συνέντευξη της μεγάλης Αμερικανίδας φιλοσόφου κλείνει το πρώτο κεφάλαιο της «Ιστορίας της Ευρώπης και του κόσμου από το 1945», που συνέγραψαν από κοινού Γάλλοι και Γερμανοί εκπαιδευτικοί για τη Γ΄ τάξη του λυκείου των σχολείων τους (εκδ. Klett & Nathan, 2006, σ. 15). Ξεκινώντας από αυτό τo χωρίο, οι μαθητές των δύο χωρών – «προαιώνιων εχθρών» στην Ευρώπη μέχρι πρότινος- καλούνται σήμερα να απαντήσουν στο ερώτημα: «Ποια ήταν η ιδιαιτερότητα του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου;». Το βιβλίο αυτό μού το θύμισαν δύο περιστατικά ακραίας πολιτικής συμπεριφοράς της πρόσφατης επικαιρότητάς μας: από τη μια, η οξύτατη επίθεση που δέχθηκε η καθηγήτρια Θάλεια Δραγώνα, μετά τον διορισμό της ως ειδικής γραμματέως στο υπουργείο Παιδείας. Και, από την άλλη, οι αντιδράσεις που προκάλεσε το νομοσχέδιο, που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Εσωτερικών, για την πολιτογράφηση και τα δικαιώματα των μεταναστών.
    Αξίζει να θυμίσει κανείς πολύ επιγραμματικά τα γεγονότα:

    Η μεν κ. Δραγώνα δεν επικρίθηκε για κάποια απόφαση που πήρε η ίδια ή το υπουργείο Παιδείας, ούτε καν για κάποια εξαγγελία. Κατηγορήθηκε αναδρομικά για απόψεις που είχε διατυπώσει σε συλλογικό επιστημονικό βιβλίο, που κυκλοφόρησε πριν από αρκετά χρόνια, για τον εθνοκεντρισμό στην εκπαίδευση («Τι είν’ η πατρίδα μας;», Αθήνα, εκδ. Αλεξάνδρεια, 1997). Αν ο κ. Γ. Καρατζαφέρης και οι βουλευτές του (ή, τουλάχιστον, ο εξ αυτών «διανοούμενος») είχαν μπει στον κόπο να ελέγξουν τις παραπομπές που έκαναν στο έργο της κ. Δραγώνα από φυλλάδιο μιας ένωσης αποστράτων, θα διαπίστωναν ότι πρόκειται για κλασική περίπτωση παραποίησης κειμένου και διαστρέβλωσης νοήματος.

    Για παράδειγμα, πουθενά η κ. Δραγώνα δεν χαρακτηρίζει «ρατσιστή» όποιον αποσιωπά τη σημασία της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Επισημαίνει απλώς -χωρίς μάλιστα να κάνει κανένα δικό της σχόλιο- αποσιωπήσεις σημαντικών γεγονότων από την ιστορία αυτής της χώρας στα ελληνικά σχολικά εγχειρίδια (όπως άλλωστε και της παρουσίας των Eβραίων και άλλων αλλόθρησκων ομάδων στη νεότερη ελληνική ιστορία).

    Οσο για το νομοσχέδιο του κ. Ραγκούση, ο προσεκτικός αναγνώστης, αν ενδιαφερόταν για την ουσία και όχι μόνο για εντυπώσεις, θα διαπίστωνε πολύ εύκολα ότι περιέχει τόσες ασφαλιστικές δικλίδες για την αποτροπή καταχρήσεων, που θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ακόμη και άτολμο.

    Σε ό, τι αφορά, ειδικότερα, την ιθαγένεια των παιδιών μεταναστών που γεννιούνται στην Ελλάδα (β΄ γενιά μεταναστών), η προβλεπόμενη προϋπόθεση ότι ο ένας τουλάχιστον από τους γονείς θα πρέπει να κατοικεί νόμιμα στη χώρα «επί πέντε συνεχή έτη» (ή το παιδί να έχει παρακολουθήσει 3 ή 6 χρόνια τουλάχιστον σε ελληνικό σχολείο), περιορίζει πολύ την πιθανότητα καταστρατηγήσεων. Το ίδιο και η 5ετής νόμιμη διαμονή στην Ελλάδα, που προβλέπεται ως προϋπόθεση για την υποβολή της αίτησης πολιτογράφησης από ενηλίκους. Εξαιρετικά αυστηρές εξάλλου είναι και οι προϋποθέσεις για την άσκηση του εκλογικού δικαιώματος των μεταναστών στις δημοτικές και μόνον εκλογές. Σε αυτές, υπενθυμίζεται ότι ούτως ή άλλως από ετών ψηφίζουν και οι κοινοτικοί αλλοδαποί αν το επιθυμούν, δηλαδή σήμερα οι Ρουμάνοι και οι Βούλγαροι που κατοικούν στη χώρα μας.

    Οσο για την ένσταση ότι περιορίζει τάχα τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας η εισαγόμενη υποχρέωση της διοίκησης να αιτιολογεί τις αρνητικές αποφάσεις της σε αιτήσεις πολιτογράφησης, μόνον απορία προκαλεί. Διότι την αιτιολογία αυτή επιβάλλει η στοιχειώδης συνέπεια προς την αρχή του κράτους δικαίου, την οποία η ΕΣΔΑ κατοχυρώνει σήμερα για όλους (και όχι μόνο για τους ημεδαπούς). Αξίζει να σημειωθεί ότι η Γαλλία, χώρα εκ παραδόσεως διστακτική σε τέτοιου είδους ζητήματα, καθιέρωσε την υποχρεωτική αιτιολογία από το 1993.

    Είναι λοιπόν φανερό ότι η πολεμική που ασκήθηκε στα ανωτέρω δύο θέματα απέβλεπε περισσότερο στη δημιουργία εντυπώσεων παρά στο να αναδείξει υπαρκτές διαφωνίες και ατέλειες.

    Σε ό, τι με αφορά, αν οι επιθέσεις αυτές προέρχονταν αποκλειστικά από την άκρα δεξιά, θα αδιαφορούσα: διότι από παλιά ο χώρος αυτός, όταν δεν δέρνει τους αντιπάλους του, έχει αναγάγει το ψέμα σε συνήθη μέθοδο και τη διαβολή σε καθημερινή πρακτική. Αποβλέποντας στη σπίλωση και την κατασυκοφάντηση, αδιαφορεί για τα επιχειρήματα.

    Το ίδιο ισχύει και για ορισμένα έντυπα, τα οποία, αν και αυτοκατατάσσονται στον λεγόμενο «προοδευτικό χώρο», δεν ορρωδούν σε χυδαιότητα για να πουλήσουν λίγο περισσότερα φύλλα. Με τους κοινούς συκοφάντες, λοιπόν, δεν μπορεί να υπάρξει συζήτηση.

    Με απασχολεί, απεναντίας η σύμπλευση με τις ανωτέρω αντιλήψεις ορισμένων πολιτικών -δυστυχώς όχι μόνον της συντηρητικής παράταξης- οι οποίοι, για πρόσκαιρο πολιτικό κέρδος, ενδίδουν σε επικίνδυνες θέσεις για το έθνος, τη φυλή και την «καθαρότητα» των Ελλήνων, θέσεις που θυμίζουν τις πιο σκοτεινές σελίδες της νεότερης ιστορίας μας. Ο λόγος των πολιτικών αυτών, όταν δεν είναι μισαλλόδοξος, θυμίζει την περίφημη αποστροφή του Γ. Παπαδόπουλου προς τους Ευρωπαίους, ότι «όταν εμείς χτίζαμε Παρθενώνες, εσείς μαζεύατε βελανίδια!».

    Στην πολυπολιτισμική Ευρώπη του ανοίγματος προς τον έξω κόσμο, τέτοιου είδους επιχειρήματα θεωρούνται φαιδρά ακόμη και στους συντηρητικούς κύκλους. Για τους μετανάστες και την ένταξή τους στις κοινωνίες τους, πολιτικοί όπως ο Σαρκοζί και η Μέρκελ δεν ενδίδουν σε ιδεολογήματα, αλλά συζητούν επί της ουσίας. Το ίδιο και τα κεντροδεξιά κόμματα σε χώρες όπως η Πορτογαλία, η Σουηδία, η Φινλανδία, ακόμη και το συντηρητικό Λουξεμβούργο που, τα τελευταία χρόνια, μεταρρύθμισαν ριζικά το δίκαιο της ιθαγένειάς τους. Ας διδαχθεί από τις εμπειρίες τους ο κ. Αντ. Σαμαράς.

    «Ομως», θα αντέτειναν πιθανόν οι εγχώριοι ξενόφοβοι, «η Ελλάδα δεν είναι σαν το Βέλγιο ή την Ολλανδία. Εχει εκκρεμή εθνικά θέματα. Μόνον αφελείς και ανιστόρητοι υποστηρίζουν απόψεις σαν τις δικές σας».

    Δεν υποτιμώ τις εθνικές ιδιαιτερότητες. Πιστεύω, εν τούτοις, ότι τριάντα χρόνια μετά την ένταξη της Ελλάδας στην ενωμένη Ευρώπη, αυτά που ενώνουν τη χώρα μας με τις χώρες του ευρωπαϊκού πυρήνα είναι πολύ περισσότερα από αυτά που τη χωρίζουν. Και ότι, εν πάση περιπτώσει, δεν δικαιολογούν τόσο σοβαρές αποκλίσεις από τις θεμελιώδεις αρχές του κράτους δικαίου.

    Το 1945, όταν απελευθερώθηκε η Ιταλία, τα κόμματα της εθνικής αντίστασης που μετείχαν στην πρώτη κυβέρνηση της απελευθέρωσης και που ψήφισαν το 1947 το Σύνταγμα της χώρας, συγκρότησαν στην πράξη αυτό που επικράτησε να ονομάζεται «συνταγματικό τόξο» («arco costituzionale»). Ξεπερνώντας για τα «βασικά» τη διάκριση Δεξιάς και Αριστεράς, θέλησαν έτσι να δείξουν ότι είναι αποφασισμένα να απομονώσουν τον φασισμό, τον ρατσισμό και τη μισαλλοδοξία που αυτός εξέφραζε.

    Μήπως ήρθε η ώρα να συγκροτηθεί και στη χώρα μας ένα «συνταγματικό τόξο» για την Ελλάδα του αύριο, για την Ελλάδα του κράτους δικαίου, στην υπό διαμόρφωση ενωμένη Ευρώπη;

    Μου αρέσει!

  3. βιβλιοπωλείο "χωρίς όνομα" said

    Πώς δίνει η Δανία την ιθαγένεια στους μετανάστες

    Ο Γιώργος Παπανδρέου είπε προεκλογικά πως οραματιζόταν ότι η Ελλάδα μπορεί να γίνει η Δανία του Νότου.

    Ας δούμε λοιπόν πώς αντιμετωπίζει η Δανία ένα συγκεκριμένο ζήτημα για το οποίο η κυβέρνηση Παπανδρέου προτίθεται να φέρει μεταρρυθμίσεις: την χορήγηση ιθαγένειας σε μετανάστες.

    Προς αποφυγή οποιασδήποτε παρεξήγησης τα στοιχεία που αναφέρω μπορούν να ελεγχθούν από το επίσημο ιστοχώρο της Δανίας nyidanmark.dk για θέματα αλλοδαπών και ενσωμάτωσης.
    Nationality – how to become a Danish national (επισκόπηση του Δανέζικου νόμου ιθαγένειας)
    Conditions to be satisfied (προϋποθέσεις πολιτογράφησης)
    Dual Nationality (διπλή υπηκοότητα)
    Προφανώς η περιγραφή που κάνω καλύπτει τις κύριες λεπτομέρειες και όχι κάποιες εξειδικευμένες διατάξεις για τις οποίες μπορείται να πληροφορηθείτε μέσω του επίσημου Δανέζικου σάιτ.

    Πώς γίνεται κάποιος Δανός πολίτης

    Στη Δανία κάποιος γίνεται πολίτης αν:
    Έχει έναν γονέα Δανό πολίτη με τη γέννηση του (δίκαιο του αίματος, jus sanguinis)
    Εάν υιοθετηθεί έως την ηλικία των 12 ετών από Δανό πολίτη
    Εάν η μητέρα του παντρευτεί Δανό πολίτη πριν γίνει 18 ετών
    Με δήλωση για πολίτες Νορδικών χωρών (Φινλανδία, Ισλανδία, Νορβηγία, Σουηδία), μια απλοποιημένη διαδικασία πολιτογράφησης υπό προϋποθέσεις
    Με πολιτογράφηση
    Βλέπουμε δηλαδή πως στη Δανία η ιθαγένεια λαμβάνεται αυτόματα μόνο με βάση το δίκαιο του αίματος, με τις αυτονόητες διαδικασίες (υιοθεσία, γάμος) στις οποίες ένα παιδί εντάσσεται σε μια οικογένεια Δανού πολίτη ο οποίος δεν είναι ο φυσικός του γονέας.

    Ιθαγένεια με πολιτογράφηση

    Το πιο ενδιαφέρον σημείο αφορά την Δανέζικη διαδικασία πολιτογράφησης, αφού ακριβώς αυτή είναι που προσπαθεί η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ να αλλάξει στη χώρα μας.

    Τί πρέπει να κάνει κάποιος ο οποίος δεν έχει γονέα Δανό για να γίνει Δανός πολίτης;
    Ένα είδος επίσημης δήλωσης πίστης στη Δανία
    Πρέπει να αναφέρει όλες τις παραβάσεις που έχει κάνει ή για τις οποίες έχεικατηγορηθεί, ακόμα και για κάτι τόσο ασήμαντο όσο ένα πρόστιμο για υπερβολική ταχύτητα. Αν βρεθεί αργότερα πως απέκρυψε κάτι, μπορεί να αφαιρεθεί η ιθαγένεια
    Να αποποιηθεί την προηγούμενη ιθαγένειά του
    Να είναι 9 χρόνια συνεχώς μόνιμος νόμιμος κάτοικος της Δανίας
    Να μην έχει καταδικαστεί σε κάποιο είδος φυλάκισης και να μην εκκρεμούν κατηγορίες εναντίον του. Για κάποια αδικήματα προστίθεται χρόνος τον οποίο πρέπει να περιμένει κάποιος για να μπορέσει να πολιτογραφηθεί
    Να μη χρωστά στο κράτος
    Να συντηρεί τον εαυτό του, να μην έχει δεχτεί κανενός είδους κρατικής κοινωνικής βοήθειας ή επιδόματος 4.5 τουλάχιστον από τα τελευταία 5 χρόνια
    Γνώση της Δανέζικης γλώσσας είτε με ειδικό τεστ είτε έχοντας περάσει τις εξετάσεις μετά την τρίτη τάξη του Γυμνασίου
    Να περάσει από τεστ πολίτη που εξετάζει τις γνώσεις του για τη Δανέζικη κοινωνία, κουλτούρα και ιστορία
    Σύγκριση με το νομοσχέδιο του ΠΑΣΟΚ

    Το νομοσχέδιο του ΠΑΣΟΚ, σε αντίθεση με αυτά που γίνονται στην Δανία προβλέπει τις εξής καινούριες προϋποθέσεις πολιτογράφησης:
    Δίνει αυτόματα την ιθαγένεια με τη γέννηση σε τέκνα μεταναστών που έχουν συμπληρώση πενταετία νόμιμης παραμονής στην Ελλάδα με απλή δήλωση των γονέων τους.
    Δίνει αυτόματα την ιθαγένεια με τη γέννηση σε παιδιά που πήγαν 6 χρόνια (όχι συνεχόμενα) σε Ελληνικό σχολείο, ανεξαρτήτως καθεστώτος γονέων, με απλή δήλωση των γονέων τους.
    Εάν οι γονείς αμελήσουν να κάνουν τη δήλωση αυτή για τις παραπάνω περιπτώσεις, τα παιδιά παίρνουν αυτόματα την ιθαγένεια με απλή δήλωση ανάμεσα στα 18-21 έτη τους.
    Δίνει την ιθαγένεια σε παιδιά που πήγαν τα 3 πρώτα χρόνια του Δημοτικού. Απλά πρέπει να αποδεχτούν αυτή την ιθαγένεια ανάμεσα στα 18-21 τους.
    Δίνει την ιθαγένεια αυτόματα (χωρίς υποχρέωση καμιάς δήλωσης) για παιδιά ενός γονέα που γεννήθηκε και κατοικεί μόνιμα στην Ελλάδα από τη γέννησή του
    Για την πολιτογράφηση ενός ενήλικα (που δεν εμπίπτει στις προηγούμενες κατηγορίες) πρέπει απλά να διαμένει στην Ελλάδα νόμιμα 5 από τα τελευταία 10 χρόνια
    Παρατηρήσεις

    Είναι προφανές πως το νομοσχέδιο του ΠΑΣΟΚ διαφέρει ως προς τα ισχύοντα στη Δανία σε αρκετά σημεία:
    Η πολιτογράφηση γίνεται με εξαιρετικά απλές διαδικασίες (σχεδόν αυτόματα) για τους μετανάστες β’ γεννιάς και εντελώς αυτόματα για τους γ’ γεννιάς. Στην πραγματικότητα πολιτογραφούνται όλοι ή τουλάχιστον η συντριπτική πλειοψηφία.
    Η πολιτογράφηση των μεταναστών α’ γεννιάς γίνεται πολύ ευκολότερα από τη Δανία. Σημαντικές διαφορές είναι πως η Δανία απαιτεί ο μετανάστης να είναι αυτοσυντηρούμενος και να μένει διαρκώς επί 9 έτη στην Δανία, και να έχει εκπαίδευση επιπέδου Γυμνασίου σε θέματα γλώσσας. Το σχέδιο ΠΑΣΟΚ απαιτεί μόνο 5 έτη τα τελευταία 10, δεν αναφέρει τίποτα για την οικονομική αυτάρκεια του υποψηφίου και απαιτεί να έχει εκπαίδευση επιπέδου Γ’ Δημοτικού.
    Δεν απαιτείται αποποίηση της προηγούμενης ιθαγένειας από καποιον που πολιτογραφείται Έλληνας
    Χρειάζονται απαντήσεις

    Γιατί το ΠΑΣΟΚ φέρνει ένα νομοσχέδιο για την απόδοση της Ελληνικής ιθαγένειας που κάνει την κτήση της τόσο εύκολη, όχι μόνο σε σχέση με αυτά που ισχύουν τώρα, αλλά και σε σχέση με την χώρα-πρότυπο για τον κ. Παπανδρέου;

    Διάλογος και Δημοψήφισμα

    Για το ζήτημα της χορήγησης Ελληνικής ιθαγένειας ζητάμε να γίνει ένας πραγματικός βαθύς δημόσιος διάλογος όπου θα τοποθετηθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι, τόσο για τις Ελληνικές ιδιαιτερότητες, όσο και για τη διεθνή εμπειρία.

    Μετά το πέρας αυτού του διαλόγου, η Κυβέρνηση μπορεί και πρέπει να συνθέσει ένα σύγχρονο πλαίσιο πολιτογράφησης εάν νομίζει πως το ισχύον είναι ανεπαρκές. Αλλά πρέπει ταυτόχρονα, δεδομένων των μεγάλων αλλαγών που πρόκειται να συμβούν από μια τέτοια ανατροπή, να ζητήσει τη συναίνεση του Ελληνικού λαού για το σχέδιό της.

    http://d-politiki.blogspot.com/2009/12/blog-post_24.html

    Μου αρέσει!

  4. βιβλιοπωλείο "χωρίς όνομα" said

    Πώς δίνει η Γερμανία την ιθαγένεια στους μετανάστες

    Παραθέτω ορισμένα στοιχεία από το σάιτ της Γερμανικής κυβέρνησης:

    Frequently Asked Questions: German citizenship
    Law on Nationality
    Ένας μετανάστης μπορεί να πολιτογραφηθεί αν ζει 8 έτη συνεχώς νόμιμα στη Γερμανία, γνωρίζει τα Γερμανικά, έχει καθαρό μητρώο, αποδέχεται τις αρχές του Συντάγματος, μπορεί να αυτοσυντηρείται οικονομικά και αποβάλλει την προηγούμενη ιθαγένεια (με ορισμένες εξαιρέσεις όπως πολίτες χωρών της ΕΕ που μπορούν να τη διατηρήσουν).

    Παιδιά που γεννιούνται στη Γερμανία από αλλοδαπούς γονείς λαμβάνουν τη Γερμανική υπηκοότητα μόνο αν γεννήθηκαν από την 1/1/2000 και ένας από τους δύο γονείς τους είχε άδεια αορίστου χρόνου για τρία χρόνια πριν γεννηθεί και συνολικά 8 έτη νόμιμης κατοικίας στη Γερμανία. Δεν την παίρνουν αυτόματα όμως, αλλά όταν γίνουν 18 ετών και εφόσον το ζητήσουν ανάμεσα στα 18-23 και αποβάλλουν την προηγούμενη ιθαγένεια.

    Απαντήσεις σε ορισμένα «επιχειρήματα» για τους Έλληνες της Γερμανίας

    Ορισμένοι χρησιμοποιούν το ακόλουθο επιχείρημα για να μας κάνουν να δεχτουμε τις μεταρρυθμίσεις του ΠΑΣΟΚ:
    Οι Έλληνες μετανάστες στη Γερμανία και τα παιδιά τους πήραν την Γερμανική ιθαγένεια, γιατί να μην δώσουμε και εμείς την Ελληνική ιθαγένεια στους αλλοδαπούς μετανάστες και τα παιδιά τους;
    Απαντήσεις:

    Οι Έλληνες μετανάστες στη Γερμανία ήταν νόμιμοι. Οι αλλοδαποί στην Ελλάδα ήταν παράνομοι και ορισμένοι νομιμοποιήθηκαν εκ των υστέρων.
    Δεν σημαίνει πως πρέπει να αντιγράφουμε τους Γερμανούς ή τους Δανούς ή οποιαδήποτε άλλη χώρα. Υπάρχει μεγάλη ποικιλομορφία στον τρόπο πολιτογράφησης στην Ευρώπη, εμείς πρέπει να βρούμε ένα τρόπο που να ταιριάζει στην Ελλάδα.
    Γιατί όμως το ΠΑΣΟΚ θέλει να κάνει τη διαδικασία πολιτογράφησης τόσο ευκολότερη από αυτά που ισχύουν στη Γερμανία; Δεν φτάνει που ο μεταναστευτικός πληθυσμός μας δεν προσκλήθηκε αλλά ήρθε ετσιθελικά, θα τον επιβραβεύσουμε κιόλας;
    Πολλοί Έλληνες της Γερμανίας έζησαν και συνεχίζουν να ζουν στη Γερμανία επί δεκαετίες χωρίς να αποκτήσουν Γερμανική ιθαγένεια. Η πολιτογράφηση δεν είναι προϋπόθεση κοινωνικής ένταξης.
    Ακόμα και αυτοί που απέκτησαν την Γερμανική ιθαγένεια το έκαναν επειδή μπορούσαν να κρατήσουν και την Ελληνική σύμφωνα με το ισχύον Γερμανικό δίκαιο επειδή είναι πολίτες της ΕΕ. Οι δικοί μας μετανάστες είναι κυρίως εκτός ΕΕ, αλλά το ΠΑΣΟΚ θέλει να τους πολιτογραφήσει χωρίς να αποβάλλουν την προηγούμενη ιθαγένεια τους.
    Υποστηρίζουν μερικοί πως οι μετανάστες δεύτερης γεννιάς στην Ελλάδα είναι Έλληνες, δεν ξέρουν άλλη πατρίδα και άρα πρέπει να πολιτογραφηθούν. Με αυτό το σκεπτικό πώς εξηγείται πως οι Έλληνες της Γερμανίας έχουν τόσο ισχυρούς δεσμούς με την Ελλάδα; Πιστεύει το ΠΑΣΟΚ πως όποιος ζήσει πέντε χρόνια στην Ελλάδα ή πάει τρία χρόνια στο Δημοτικό της χάνει κάθε δεσμό με τη χώρα των προγόνων του;
    Αν το ΠΑΣΟΚ ήθελε να ακολουθήσει πολιτική ένταξης ας φρόντιζε να διευκολύνει τους μετανάστες με τις άδειες παραμονής, με την ασφάλιση, με την πρόσβαση στην αγορά εργασίας, με την προστασία από διάφορα κυκλώματα που τους εκμεταλλεύονται. Πώς οι Έλληνες της Γερμανίας πρόκοψαν τόσα χρόνια χωρίς Γερμανική ιθαγένεια. Αν δώσουμε ιθαγένεια στους μετανάστες, ποιο πρόβλημα τους θα λυθεί; Μόνο το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ που θέλει να διευρύνει την εκλογική του πελατεία…

    http://d-politiki.blogspot.com/2009/12/blog-post_29.html

    Μου αρέσει!

  5. βιβλιοπωλείο "χωρίς όνομα" said

    Αγαπητοί φίλοι,
    Σας στέλνω το παρακάτω κείμενο για δημοσίευση στον διάλογο για την Ιθαγένεια.

    Λ.Χ. Αποσκίτης

    (Δημοσίευση στο ΠΑΡΟΝ, 24/01/2010)

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΟΙΚΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

    Παρακολουθούμε από καιρό την εξέλιξη μπροστά στα μάτια μας μιας απίστευτης ιστορίας: τη συστηματική εθνική αποδόμηση και τον εποικισμό της Ελλάδας. Το κράτος που έχει υποχρέωση από το Σύνταγμα να υπερασπίζει και να προστατεύει τον Ελληνικό λαό, την εθνική του ταυτότητα και το μέλλον του, μέσα στα νόμιμα σύνορα της επικράτειάς του, τηρεί μια στάση που προκαλεί πολλά ερωτηματικά.
    Σήμερα, το νομοσχέδιο που προωθεί η κυβέρνηση διευκολύνει την κατάργηση του ισχύοντος δικαίου εθνικής καταγωγής και την αδιάκριτη πολιτογράφηση και Ελληνοποίηση των πάντων. Για λόγους συναισθηματικού επηρεασμού προτάσσεται η νομιμοποίηση των παιδιών των λαθρομεταναστών, για ν’ ακολουθήσει, στη συνέχεια, ως «ανθρωπιστικό μέτρο», η νομιμοποίηση και των γονέων και η παροχή Ελληνικής ιθαγένειας στους πάντες.
    Σκόπιμα, επίσης, δεν γίνεται ο διαχωρισμός μεταξύ της παροχής «πράσινης κάρτας», που εξασφαλίζει την νομιμοποίηση της παραμονής και της εργασίας, και της έννοιας της ιθαγένειας.
    Η διακηρυσσόμενη «ένταξη» και «ελληνοποίηση» των λαθρομεταναστών στην Ελληνική κοινωνία, όταν αφορά εκατοντάδες χιλιάδες και εκατομμύρια λαθρομεταναστών, είναι το ψευδώνυμο του εποικισμού.
    Η απονομή της Ελληνικής ιθαγένειας είναι προνόμιο που απονέμεται με απόλυτη φειδώ και σε εξαιρετικές περιπτώσεις και σε κάθε περίπτωση στο πλαίσιο πάντα του σεβασμού της νομιμότητας και των υψηλών συμφερόντων της χώρας.
    Αντιθέτως, προβάλλεται απροκάλυπτα το γνωστό ιδεολόγημα της παγκοσμιοποίησης ότι «πρέπει και η Ελλάδα να γίνει πολυπολιτισμική». Τι σημαίνει ακριβώς αυτό; Σημαίνει την εισαγωγή και εγκατάσταση στο έδαφός της ξένων πληθυσμών ώστε να γίνει «πολυπολιτισμική»; Σημαίνει τη δημιουργία στο έδαφός της εθνικών μειονοτήτων και τη Βαλκανοποίησή της ώστε να είναι ευκολότερα ελεγχόμενη;
    Είναι φανερό ότι το φαινόμενο συνδέεται με την επιδιωκόμενη από τις ΗΠΑ νέα γεωπολιτική τάξη στα Βαλκάνια και την επαναφορά της Τουρκίας στην Ευρώπη, μέσω της υποστηριζόμενης από τις ΗΠΑ ένταξης της τελευταίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
    Είναι ολοφάνερο, επίσης, ότι η λαθρομετανάστευση χρησιμοποιείται ταυτόχρονα και ανομολόγητα και ως γεωπολιτικό όπλο.
    Συνδέεται άμεσα με τις νεο-Οθωμανικές φιλοδοξίες της Άγκυρας, που έχει κάθε λόγο να επιδιώκει τη διάσπαση της εθνικής συνοχής και την αποδυνάμωση της Ελλάδας. Γι’ αυτό η Άγκυρα αρνείται συστηματικά κάθε συνεργασία για τον έλεγχο της λαθρομετανάστευσης από το έδαφός της.
    Έτσι εξηγείται η περίεργη χαλάρωση του ελέγχου των εθνικών συνόρων, προφανώς υπό εξωτερική πολιτική και ιδεολογική πίεση και επιρροή.
    Έτσι εξηγείται, επίσης, η συστηματική υπονόμευση της Ελληνικής παιδείας, η παρουσίαση του Ελληνικού έθνους και της Ελληνικής ταυτότητας ως δήθεν μύθου και εφευρήματος του 19ου αιώνα και ο εξωραϊσμός της Τουρκοκρατίας.
    Έτσι εξηγείται, τέλος, η αποποινικοποίηση της παράνομης εισόδου στη χώρα και η προκαταβολική διαμόρφωση ενός πραγματικού νομικού οπλοστασίου, υπό την μορφή του «συνταγματικού τόξου», κατά του υποτιθέμενου «ρατσισμού» και της «ξενοφοβίας» των Ελλήνων.
    Το οπλοστάσιο αυτό έχει ως στόχο, στην πραγματικότητα, να λειτουργεί προληπτικά ως όπλο ιδεολογικής τρομοκρατίας για την αποτροπή κάθε αντιδράσεως του Ελληνικού λαού κατά της επιχειρούμενης εθνικής αποδόμησης.
    Αναρωτιέται κανείς γιατί, με τη λογική αυτή, να μη διεκδικήσουν ανάλογη μεταχείριση και οι Τούρκοι έποικοι στην Κύπρο; Είναι γνωστή όμως η αρχή του διεθνούς δικαίου ότι «παράνομος νόμιμον ου ποιεί».
    Ποιοί είναι αυτοί, κυβερνητικοί και κομματικοί παράγοντες, που νομίζουν ότι έχουν δικαίωμα να ξηλώσουν την Ελλάδα και να την κάνουν «πολυπολιτισμική»;
    Αντιλαμβάνονται τις συνέπειες από την δημιουργία ενός τεράστιου διεθνούς υποπρολεταριάτου, όταν ο Ελληνικός λαός αντιμετωπίζει τόσα εθνικά προβλήματα και ολοένα και περισσότερο το φάσμα της ανεργίας;
    Δεν έχει κανένας το δικαίωμα να υποθηκεύσει την ελευθερία και την ίδια την εθνική ύπαρξη της Ελλάδας με ολέθρια ιδεολογήματα, που οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στην εθνική αποδόμηση και αλλοτρίωση της.
    Το νομοσχέδιο Ραγκούση πρέπει να αποσυρθεί και η μεταναστευτική πολιτική να γίνει αντικείμενο σοβαρής μελέτης διακομματικής και διεπιστημονικής επιτροπής τα συμπεράσματα της οποίας να τεθούν στην έγκριση του λαού… μόνον έτσι οποιεσδήποτε σχετικές αποφάσεις θα έχουν νομιμότητα.
    Η Ελλάδα και τα ανθρωπιστικά και οικουμενικά ιδεώδη, που εκπροσωπεί διαχρονικά, μέσα από την ιστορία και τον πολιτισμό της, είναι παρακαταθήκη για ολόκληρη την ανθρωπότητα. Δεν είναι όμως άλλοθι και πρόσχημα για όσους θέλουν να πλήξουν καίρια, για τους δικούς τους λόγους και συμφέροντα, την Ελληνική εθνική ταυτότητα και το Ελληνικό εθνικό κράτος.
    Καλούμε την Κυβέρνηση και τα κόμματα να αναλογισθούν τις ευθύνες τους. Απευθυνόμαστε ιδιαίτερα στον ελληνικό λαό. Τον καλούμε να πάρει την κατάσταση στα χέρια του σε όλη την Ελλάδα και τον απόδημο Ελληνισμό.
    Μόνο η άμεση κινητοποίηση και παρέμβαση του λαού μπορεί να σταθεί εμπόδιο και ν’ αναχαιτίσει μια δρομολογημένη δυναμική, μια ολέθρια μηχανή, που έχει ως στόχο τη δημογραφική αλλοίωση και την εθνική αποδόμηση της χώρας, με τη φενάκη της δήθεν «προοδευτικής» πολιτικής και του «διεθνισμού».

    ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ (ΠΕΑΕΛ)

    Ολόκληρο το κείμενο της επιτροπής δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα http://www.antibaro.gr/index.php, όπου μπορεί κανείς να υπογράψει (όνομα και ιδιότητα) ή να στείλει e-mail στο peael2010@gmail.com.
    Το κείμενο υπογράφουν πολλοί Έλληνες πολίτες, πανεπιστημιακοί, νομικοί, συγγραφείς, δημοσιογράφοι, καλλιτέχνες, επαγγελματίες κ.ά., μεταξύ των οποίων οι:
    Νεοκλής Σαρρής, καθηγητής Παντείου Πανεπιστημίου
    Κωνσταντίνος Ρωμανός, καθηγητής Πανεπιστημίου του Αιγαίου
    Γιάννης Παπαμιχαήλ, καθηγητής Παντείου Πανεπιστημίου
    Γιάννης Τσουδερός, αρχιτέκτων-καθηγητής ΕΜΠ
    Αθηνά Κατσαφάδου, δικηγόρος-τ. πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Πειραιώς
    Λεωνίδας Χ. Αποσκίτης, δημοσιογράφος-συγγραφέας
    Άννα Δοντά, δημοσιογράφος
    Δημήτρης Γιαννόπουλος, οικονομολόγος-δημοσιογράφος
    Θέκλα Κίττου, σκηνοθέτις
    Γιώργος Παπαγιαννόπουλος, αρχιτέκτων-συγγραφέας
    Δαμιανός Βασιλειάδης, εκπαιδευτικός
    Θεόδωρος Μπατρακούλης, Δρ. Γεωπολιτικής-πανεπιστημιακός
    Λάμπρος Παπαδημητράκης, σκηνοθέτης.
    Αριστείδης Καρατζάς, εκδότης
    Θεόδωρος Παντούλας, εκδότης
    Ανδρέας Αθηναίος, καθηγητής University of Pennsylvania

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: