βιβλιοπωλείο "χωρίς όνομα"

Ηλεκτρονικός χώρος ενημέρωσης και σχολιασμού

Το αυτοκρατορικό αντανακλαστικό που ανακάλυψα πρώτος εγώ!

Posted by βιβλιοπωλείο "χωρίς όνομα" στο 8 Ιουνίου 2012

του Γιάννη Ζαχάρου

Οι ημέρες που το κράτος δεν είχε λεφτά για να πληρώσει τα αντικαρκινικά φάρμακα ανέδειξαν όλη την πολιτική αλητεία που είναι βαθιά χωμένη στον ποπό… συγνώμη, στο μυαλό ήθελα να πω, των επαγγελματιών πολιτικών.

Είπαν «δεν είχαμε λεφτά για φάρμακα γιατί δεν έγινε κυβέρνηση τον Μάιο!» κι εγώ βάλθηκα να σιχτιρίζω τον ΣΥΡΙΖΑ που δεν είχαμε λεφτά για φάρμακα γιατί έχω αποβλακωθεί μπροστά στην τηλεόραση κι έχω αποκτήσει ένα καινούργιο αντανακλαστικό –κατά το αντανακλαστικό του Παβλώφ- και παίρνω την πρωτοβουλία να ονομάσω το αντανακλαστικό που ανακάλυψα «αντανακλαστικό Pretenteris»… (Τremi; Τι εστί τρέμη; …α ναι… κι ο πρετεντέρης τρέμει!)

Το αντανακλαστικό Pretenteris είναι αυτό κατά το οποίο μόλις ακούσει κάποιος κάτι άσχημο, κάτι υποχθόνιο, κάτι καταστροφικό στο μυαλό του σχηματίζεται η εικόνα του Τσίπρα.

 

Βιάστηκαν να δώσουν 480 εκατομμύρια σε κάποιους δανειστές ενώ ήξεραν ότι δεν θα είχαμε λεφτά για φάρμακα και κάποιοι τα έριξαν στον Mr Provopoulos και στον Mr Papadimos ενώ τι φταίνε τα παιδιά; Αν δεν φροντίσεις τους φίλους σου ποιους θα φροντίσεις ορέ; Για τα φάρμακα θα νοιαστούμε τώρα;

Γαμώτι… πάλι η εικόνα του Τσίπρα σχηματίζεται στο μυαλό μου! Ωιμέ, θα γίνω αδερφή στα 45 μου!

 

Εσύ φταις ρε που δεν με 

πληρώνουν τα ταμεία; 

Άει σιχτίρ… φταίχτη!

Πίστεψαν ότι οι φαρμακευτικές εταιρείες θα συνέχιζαν να δανείζουν φάρμακα στο κράτος αναμένοντας του αγίου *(&($^& ανήμερα να πληρωθούν καθώς οι κυβερνώντες πιστεύουν ότι όλοι είναι διατεθειμένοι να δουλεύουν τσάμπα για το καλό της χώρας τη στιγμή που αυτοί και οι φίλοι τους οι κομματικοτοποθετημένοι συνεχίζουν να καρπώνονται παχουλά μισθουλάκια και επιδοματάκια από εκείνα τα κομμένα.

Ρε λες οι φαρμακευτικές εταιρείες να είναι διαπλεκόμενοι συνέταιροι κρυφολάτρες και μυστικοί χρηματοδότες του Τσίπρα; Γεια σου ορέ Τσίπρα… πολυεθνικέ!

 

Τελικά οι εξαγγελίες για τη διακοπή των επιδομάτων είναι όπως οι δικές μου εξαγγελίες περί διακοπής του καπνίσματος… ουφ… έσκασα! Πάω για ένα τσιγαράκι και να σκεφτώ λιγουλάκι το καμάρι μου!

 

Βλέπω το οργισμένο βλέμμα του Mr Μihelakis, παρακολουθώ τις πεζοδρομιακές αντιδράσεις του σταχτοκέφαλου τάχα-αριστερού της ΔΗΜΑΡ, ακούω τις οργισμένες φωνές πασοκοφρουρών δανειοχτυπημένων ΜουΜουΈδων και δεν χρειάζεται να μάθω τις καινούργιες δημοσκοπήσεις… έχω καταλάβει πολύ καλά τι δείχνουν οι καινούργιες κρυφές δημοσκοπήσεις!

 

Υ.Γ.1

Έλεγα στην προηγούμενη ανάρτησή μου για τον θυρωρό του παραρτήματος του υπουργείου υγείας που το μούτρο του είναι αυτό που ταυτίζεται καλύτερα με το μέσο κομματοσκυλοδιορισμένο αγράμματο και άξεστο Ελληνάρα και κάθε φορά που βλέπω εκείνο το πονηρό βλέμμα του Μihelakis μου έρχεται στο μυαλό ο εν λόγω θυρωρός και αυτή είναι η μόνη φορά που μου έρχεται στο μυαλό ο θυρωρός γιατί όλες τις άλλες φορές που ακούω ή βλέπω ή νιώθω κάτι άσχημο μου σχηματίζεται η εικόνα του Τσίπρα… το αντανακλαστικό Pretenteris είναι και γαμώ τα ισχυρά αντανακλαστικά! Τύφλα να ‘χει το αντανακλαστικό του θηλασμού!

 

P.S.2

Συγνώμη που γράφω κάποια ονόματα με λατινικούς χαρακτήρες αλλά κάποιοι άνθρωποι μου φέρνουν στο νου Ρωμαίους αυτοκράτορες που δεν θα διστάσουν να με ρίξουν στα λιοντάρια προκειμένου να συμφωνήσω μαζί τους.

 

Υ.Γ.3

Παρατήρησε το πώς χάνουν τον έλεγχό τους οι ΜουΜουΈδες μαϊντανοί και θα καταλάβεις κι εσύ τι δείχνουν οι καινούργιες κρυφές δημοσκοπήσεις!

Σχολιάστε

 
